RSS

Bitterfittan.

26 Nov

För några veckor läste jag änligen boken Bitterfittan av Maria Sveland. Jag blev fly förbannad. Hon har ju rätt, men ändå blir jag arg. Ville väl inte få sanningen ingnuggad i ansiktet antar jag. Nu har jag bestämt mig. Inga fler barn. Jag vill inte hamna i en sån situation igen. Egentligen vill jag ha ett helt gäng ungar, men jag vill oxå ha ett liv. Ett jämnställt liv. Hellre ensamstående än att leva på det sättet. Vad i hela helvetet är det för fel på män? Är dom hjärnskadade eller utvecklingsstörda eller både och?

 
4 kommentarer

Publicerat av på november 26, 2008 i Uncategorized

 

4 svar till “Bitterfittan.

  1. chathrine

    november 26, 2008 at 2:04 e m

    Åh äntligen. Den boken är ju så bra. Den skulle du ha på jobbet.

     
  2. Jenny

    november 26, 2008 at 7:20 e m

    ”Vad i hela helvetet är det för fel på män? Är dom hjärnskadade eller utvecklingsstörda eller både och?”
    Svar: JA.

     
  3. systersmisk

    november 28, 2008 at 9:46 f m

    Om det inte vore för penisen så hade dom inget existensberättigande?

     
  4. Very Fleshwound

    december 3, 2008 at 5:27 e m

    nähä. NÄHÄ! skit i penis du då, bara!!! Jag klarar mig!! Jag har Lena Handén..

     

Kommentera

 
