RSS

Julskyltning sucks ass!

30 Nov

Fördelen med småbarn jämfört med en sjuåring är att man teoretiskt sett kan skita i att fira jul fram tills att dom är tre och börjar förstå att andra har fått julklappar och sånt. En sjuåring har koll på läget. Han vet tom att det är julskyltning idag och skulle han ha missat det så upplyser hans far honom om saken. Det betyder att jag måste gå ut och delta. Urk. Jag gillar inte julen som bekant och julskyltningen är ännu en golgatavandring i den lilla äckliga skitstad jag bor i. Mingla med pöbeln är inte min grej. Jag försöker låtsas att jag är en upptäcktsresande i Yttre Mongoliet eller nåt, jag ser mig som en observatör och inte en deltagare. Har funderat på att skaffa mig en mask och vara inkognito. George Bush? Haha. Ja det vore ngt.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 30, 2008 i Uncategorized

 

Kommentera

 
