RSS

Sammanbrottet är nära. Igen.

05 Dec

Sömnen är fortfarande relativt frånvarande. I natt sov jag 4 timmar efter att jag hade kräkts upp all den goda julmaten från julbordet. Blödde näsblod i morse. Säkert tecken på att det saknas sömn. Har inte sovit ordentligt sedan natten till söndag och nu känns det hemskt. 4-5 timmar per natt räcker inte, det är tur att jag börjar 8 på morgonen numera. Hade jag varit kvar på mitt gamla jobb hade jag fått sjukskriva mig och det har jag fan inte råd med den här månaden (heller). Är i valet och kvalet om jag ska åka till Uppsala idag eller inte. Orkar jag köra bil? Kommer jag att somna i soffan efter två öl? Är i så fall det alternativet bättre än att vara hemma hela helgen och ha skittrist? Jag vet inte.

 
1 kommentar

Publicerat av på december 5, 2008 i Uncategorized

 

Ett svar till “Sammanbrottet är nära. Igen.

  1. Liv

    december 10, 2008 at 9:20 e m

    konstigt det där med näsblod. Jag får det när jag mår psykiskt dåligt, och i de perioderna får jag med problem med sömnen. Har aldrig funderat på om det kunde hänga ihop.

     

Kommentera

 
