RSS

Ny vecka. Nya bekymmer.

07 Dec

Haha, ja livet är bra härligt ibland. E och jag ska baka pepparkakor i veckan, åka en sväng till Hedemora, åka till Sthlm och lite annat. Hur ska man hinna allt? Ska jobba oxå. Känner att luften gick ur mig totalt i samband med våran decimering av personal. Suck. Vad har jag gett mig in på? Jag är otroligt tacksam över att jag har kommit från sjukhuset, men det här alternativet känns inte heller speciellt bra om jag ska vara ärlig. Alldeles för lite att göra, nästan inga arbetskamrater, galen doktor och annat skit. Har lite svårt att se hur det här ska ordna upp sig faktiskt. Vilken tur att det finns bög och bajshumor som piggar upp en sån här trist vecka. Jag bjuder på lite Binnike Bengt för att dela med mig av glädjen.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på december 7, 2008 i Uncategorized

 

Kommentera

 
