RSS

Än finns det hopp!

09 Dec

Läste i Aftonbladet idag att kvinnor känner sig som sexigast vid 34-års ålder. Fint! Det låter alldeles utmärkt med tanke på hur mycket jag och en del av Väninnorna fyller i år. Vi är ju faktiskt hetare än någonsin om jag tänker efter. Skitheta, smarta, snygga och allt annat bra som jag just nu inte kan komma på. Trist för er Mia x2, Chathrine, Jenny och annat löst folk, ni får vänta några år till på ett nå eran porrpeak, haha. http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article3950667.ab

 
4 kommentarer

Publicerat av på december 9, 2008 i Uncategorized

 

4 svar till “Än finns det hopp!

  1. mikebike

    december 10, 2008 at 12:06 f m

    knullpuck. underbart ord. jag kommer att börja använda det. bara så att du vet! 🙂

     
  2. chathrine

    december 11, 2008 at 3:05 e m

    Åh, vad jag sörjer för jag får fortsätta ”träna” på att knulla bäst och vara snyggast i stan! 😉

     
    • systersmisk

      december 11, 2008 at 3:55 e m

      Knulla bäst? Hahaha. Ska vi tävla?

       
  3. chathrine

    december 14, 2008 at 10:27 e m

    Nej, du är ju redan bäst. Men när du fyller 35 år, så går det neråt. Jag har några år kvar till 34 år så snart ligger vi på samma nivå igen 😉

     

Kommentera

 
