RSS

Johnny fucking Logan!

11 Dec

Såg av en händelse att min favorit man att hata Johnny Logan ska spela på ngn Ålandskryssning i januari. Den mannen måste ju finansiera hela sitt alkoliv på dumma svenskar. Jag tycker så illa om honom att jag nästan vill åka på kryssningen. Totalt ologiskt, jag vet. Apropå den mannen så hade Irland en riktigt bra låt med i ESC 1984. Har den på vinylsingel någonstans. Tack youtube! Mitt liv vore rätt menlöst utan youtube faktiskt. Den här inslaget har dessutom finsk text. Dubbel glädje;)

Dagens irritation; Hade köpt tre Bengalitallrikar på tradera. Idag när de anlände så var två av tre i bitar. Uselt emballage. Mkt trist. Tur att det var billigt. Uppenbarligen så orkade inte säljaren packa sakerna ordentligt. Nu har jag tre tallrikar. Skulle haft fem. Det kryllar ju inte av dom direkt.  Imorgon drar barnet och jag till Sthlm. Shopping och festligheter står på schemat. Det blir kul. Lite stressigt inför avfärden men det ska nog ordna sig.

 
2 kommentarer

Publicerat av på december 11, 2008 i Uncategorized

 

2 svar till “Johnny fucking Logan!

  1. chathrine

    december 16, 2008 at 1:58 f m

    Läste precis att Ägg + band ska kompa Logan.

     
    • systersmisk

      december 16, 2008 at 10:03 f m

      Det tycker jag sammanfattar läget rätt bra.

       

Kommentera

 
