RSS

Puh! Slapp Luciamingla i år.

12 Dec

Ibland ler tillvaron mot en. I år blev det inget Luciatåg på skolan som man som förälder bör bevista. Tack! Har haft en klump i magen sedan mitten av november tack vare Lucia. Nu är det bara att ta sats mot jul. Snart är det över. Har en massa ledighet att se fram emot. Ledig 9 dagar, jobbar 2, ledig 8. Hur skönt som helst och välbehövligt faktiskt. Då kanske man hinner med sitt barn, sin boyfriend, sina vänner, sprit, god mat, se film och kanske lite annat. Notera att sprit kommer före mat. Haha. Har en massa snapsar i små söta flaskor jag tänkte ta itu med när jag är barnledig. Apropå sprit har jag har inte rökt sen i lördags. Har inte slutat röka, men det har bara inte blivit så. Kommer garanterat att röka imorgon men det är skitsamma. Börjar jag tänka i slutaröka-termer så kommer jag att bli vansinnigt röksugen och så blir allt jobbigt. Jag försöker ha en avslappnad inställning till min rökning.

 
3 kommentarer

Publicerat av på december 12, 2008 i Uncategorized

 

3 svar till “Puh! Slapp Luciamingla i år.

  1. Jenny A

    december 12, 2008 at 4:47 e m

    En avslappnad inställning till rökning. Fröken häver ur sig klokheter på löpande band. Heja heja. Jag försöker slappna av bland choklad, men så kom P-O dragande med ett halvt kilo finlandschoklad och det var kört.

     
    • systersmisk

      december 12, 2008 at 9:19 e m

      Ja här haglar smartheterna. Jag är outstanding helt enkelt. Pöss.

       
  2. Daniel

    december 13, 2008 at 2:31 e m

    Klart du ska få bolma å röka lite, livet e kort å det ska man njuta av!

     

Kommentera

 
