RSS

Hänger det koalor i träden i Tyskland?

16 Dec

I natt hade jag en bisarr dröm. Eller snarare först en dålig dröm som tog bisarra proportioner. Det hela började med att H dejtade en tramsig blondin vid namn Johanne från sitt jobb. Han tyckte att det var helt ok att dejta ngn fast vi var tillsammans vilket jag inte tyckte. Det hela ledde till att jag tänkte kasta mig framför t-banan men sen ändrade jag mig och åkte på turné med Sabaton till Tyskland. Där drack vi sprit, åkte turnébuss och åt korv på bensinmackar. Sen stannade vi vid ett ställe där det hängde massor av koalor i träden. Jag försökte ta bilder på dom men misslyckades. Sen hux flux var vi i en ishall och bandet hade hockeykläder på sig. Sjukt som fan.

Eftersom jag gillar Borlänge så mkt ska jag åka dit två gånger idag och en gång på torsdag och med lite tur en gång i helgen oxå. Underbart. Borlänge är ju den näst bästa staden av alla. Suck. Kräk. Jag vill flytta långt bort och aldrig komma tillbaka.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på december 16, 2008 i Uncategorized

 

Kommentera

 
