RSS

Ridspö och en liten jultävling.

18 Dec

Var på ÖB häromkvällen för att inköpa lite grejs. Där hade dom billiga ridspön, 19 spänn och det fanns olika färger. Tänkte köpa ett bara för sakens skull och kanske ett gäng till för att ge till mina väninnor i julklapp. Av ngn outgrundlig anledning gjorde jag inte det. Jag ångrar mig nu givetvis. Man vet ju aldrig när ett ridspö kan komma till pass, det borde finnas i varje kvinnas handväska faktist. Fast med H i huset förvandlas ett ridspö från ngt kul till ngt skräckinjagande och jag skulle vara alldeles rödrandig på arslet innan julen var slut så det var nog tur att jag lät bli.

Anti-julig som jag är har jag fortfarande inte bestämt mig för om jag tänker skicka julkort eller ej. Jag är hopplös. Orkar inte skicka men blir jätteglad om jag får. Ingen logik alls. Hade tänkt skicka Holiday in hell kort från Mia Mäkilä men så ville jag behålla dom. Om det inte landar julkort i just din postlåda så får du inte ta det personligt.

Slänger in en bra låt och därmed en liten tävling; Kan du säga vilken film den är med i så mailar jag över en bild på min pojkväns penis i ett korvbröd med gurkmajonäs på. Först till kvarn så att säga.

 
14 kommentarer

Publicerat av på december 18, 2008 i Uncategorized

 

14 svar till “Ridspö och en liten jultävling.

  1. chathrine

    december 18, 2008 at 8:45 e m

    Detta inlägg är ju som en julklapp bara det. Tanken på att man kanske kunde fått ett ridspö, ett julkort och t o m fått se H penis. Trist värre att ljudet inte funkar i felsäkert läge.

     
  2. Daniel

    december 18, 2008 at 8:48 e m

    Jag nöjer mej med ett julkort här på bloggen! 🙂

     
  3. Jenny E

    december 18, 2008 at 10:26 e m

    Jag tänker inte ens lyssna på låten. Vill inte riskera en vinst 😀 Puss o hej.

     
  4. systersmisk

    december 19, 2008 at 9:48 f m

    Jenny E; du som får mest kukar via e-post per capita skulle väl inte ens märka om det dök upp en till?

    Chathrine; Du fyller år snart va?

     
  5. chathrine

    december 19, 2008 at 11:38 f m

    Chathrine fyller 2Odar efter juuul.

     
    • systersmisk

      december 19, 2008 at 12:03 e m

      Vi får se om jag köper ett ridspö åt dig eller om du får en köttermometer. Ska tänka på saken;)

       
  6. chathrine

    december 19, 2008 at 7:19 e m

    Jag kan ju prova att piska igång mina morötter ;P Det lät roligare än att stoppa en temp i en tomat.

     
    • systersmisk

      december 19, 2008 at 7:25 e m

      Du är en mycket sjuk människa.

       
  7. diana

    december 19, 2008 at 8:48 e m

    Är det inte från den första American Pie filmen?

     
    • systersmisk

      december 19, 2008 at 9:03 e m

      Tyvärr inte.

       
  8. chathrine

    december 19, 2008 at 10:48 e m

    ”Man blir som man umgås”

     
  9. Jenny A

    december 19, 2008 at 11:23 e m

    Men vadå? När lammen tystnar? *hukar sig livrädd för spö*

     
  10. Jenny E

    december 20, 2008 at 12:08 f m

    Tro mig, i korvbröd och med gurkmajonnäs så skulle den urskilja sig…. Det är sällan de är så raffinerade XD

     
  11. systersmisk

    december 20, 2008 at 2:34 e m

    Jenny A har vunnit!!!

     

Kommentera

 
