RSS

Sista rycket innan ledigheten.

19 Dec

Är vansinnigt trött och sur så här sista dagen innan julledigheten. Fick börja morgonen med att plocka undan kaffekopparna efter doktorn. Jag är väl för helvete inget hembiträde? Har PMS oxå så risken för frispel idag är tämligen hög faktiskt. Efter dagens arbetspass är jag ledig i 9 dagar, jobbar 2 och sen ledig 7 till. Det känns riktigt skönt faktiskt. Dessvärre är jag rätt stressad (troligen in onödan) över allt jag måste hinna fixa innan jul och över att alla dagar känns inrutade redan innan med vem man ska hälsa på och sånt. Ett barnkalas mitt i alltihopa gjorde inte saken bättre. H fick besked igår om att han får ledigt 2/1 så vi kan åka till Karlstad som vi planerat och velat så länge. Hotell. God mat. Shopping. Trevliga människor.

 
2 kommentarer

Publicerat av på december 19, 2008 i Uncategorized

 

2 svar till “Sista rycket innan ledigheten.

  1. Daniel

    december 19, 2008 at 2:22 e m

    brukar inte choklad å ännu mer choklad göra underverk?

     
  2. systersmisk

    december 19, 2008 at 2:30 e m

    Det är exakt vad jag har ägnat mig åt idag. Snaskat i alla chokladaskar. Nu mår jag illa. Tur jag får gå hem snart.

     

Kommentera

 
