RSS

Farorna med internetshopping till jul.

22 Dec

                                                     2016892773

Jag tyckte att jag var smart som handlade saker på nätet att ge bort i julklapp. Jag skulle slippa mingla i affärer och andra fördelar. Så här två dagar innan jul är läget följande; har inte ngt till min far så jag får handla på bolaget till honom i morgon (tillsammans med 100 andra),  två av julklapparna till H har inte kommit heller. Med lite tur så dimper det ner i lådan imorgon men eftersom tur är ngt som jag inte brukar ha så vete fan. Får blidka honom med avancerade och troligen perversa sexuella aktiviteter helt enkelt. Suck. Det hade ju varit lättare med paket. Och jag som skröt om vilka fantastiska julklappar jag hade fixat till honom.

För övrigt är jag i fas med projekt julfirade om man bortser från att jag inte har lyckats fixa en tomte. Imorgon ska det göras avancerade sillsorter och så ska jag griljera skinka. Fika med Sara och barnen oxå. Trevligt. I år får jag inte glömma ägghalvorna i kylen!

Igår klädde vi granen till tonerna av Onkel Kånkels julskiva och jag skrattade gott. Ju tråkigare ju roligare. Ingen jul utan Onkel. Ingen sommar utan Eddie Meduza. Så är det bara. Och när vi ändå diskuterar könsrock så borde Inka landa på svensk mark idag. Jag väntar andäktigt vid telefonen. Måste passa på att tipsa om min internetpolare Davids blogg. Han är så rolig!!! http://teckenochting.blogspot.com/

gam-fram

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på december 22, 2008 i Uncategorized

 

Kommentera

 
