RSS

Resplaner

29 Dec

För att behålla mitt förstånd och undvika depression har jag bestämt mig för att göra en längre resa under 2010. Det är långt dit förvisso men jag tänker satsa på att ta med mig min son och H till Asien i samband med sportlovet. Snorkla står på schemat och allmän spaning. Just nu googlar jag för fullt och idag lutar det år Vietnam. Igår kändes Goa i Indien som ett alternativ och imorgon kanske det är något annat. Det hinner nog ändra sig. Jag har ju så förbannat svårt att bestämma mig för något. På svd.se kan man läsa om Laos och det lockar oxå en hel del, men där finns det ingen kust och det är ju ett måste. Är inte så sugen på att snorkla i Mekongfloden. Där lär det ju finnas alla möjligheter till Bilharzia och med en boyfriend som är livrädd för tropiska sjukdomar och djur så blir det ju bara problem.

Tillägg till det jag skrev och Dalarna och töntar förra veckan; Joakim Cans. Det räcker alldeles utmärkt.

 
6 kommentarer

Publicerat av på december 29, 2008 i Uncategorized

 

6 svar till “Resplaner

  1. Rogert

    december 29, 2008 at 2:22 e m

    Joakim Cans håller väl ändå till i Gbg?
    Förresten är jag glad att du hittat till Rogert, så Rogert kunde hitta till dig. Hit kommer jag igen.

     
  2. systersmisk

    december 29, 2008 at 3:35 e m

    Cans är ju i Mora och förpestar tillvaron med sin töntkör!

     
  3. Jenny E

    december 29, 2008 at 9:59 e m

    Var inte det förra året?

     
  4. Rogert

    december 30, 2008 at 9:51 f m

    Äh, han har väl lämnat Mora för länge sen? Just nu går han säkert längs avenyn med de andra goa gubbarna.

     
  5. systersmisk

    december 30, 2008 at 10:52 f m

    Lik förbannat är karln mas.

     
  6. Ninni

    december 31, 2008 at 3:25 f m

    Vietnam är ett absolut måste…..skitbilligt, god mat, mängder med Buddhagubbar i varierande färg och form och dessutom möjlighet att få riskera livet i en cykeltaxi…..kan det bli bättre?

     

Kommentera

 
