RSS

Tvångsmässigt bajsnödig.

30 Dec

Varje dag på jobbet när det är dags för mig att ha telefontiden så blir jag bajsnödig på ett tvångsmässigt vis. Bara för att jag vet att jag är upptagen en timme framöver. Ungefär som om det vore katastrof om jag la av luren och gick på toa? Ingen skulle ju märka ngt.  När jag tänker efter så förekommer den här tvångsmässiga bajsnödigheten vid flera tillfällen i mitt liv. Som söndagseftermiddagar till exempel när det är dags att hämta eller lämna E. Jag är sjuk i huvudet. Och i röven. En väninna till mig, vi kan kalla henne Jenny A, brukar bli skitnödig när det är spännande. Det är ju oxå rätt opraktiskt.

 
3 kommentarer

Publicerat av på december 30, 2008 i Uncategorized

 

3 svar till “Tvångsmässigt bajsnödig.

  1. Jenny A

    december 30, 2008 at 3:40 e m

    Det är faktiskt lite opraktiskt. Helst om man ska smyga på någon eller står i en karusellkö.

     
  2. systersmisk

    december 30, 2008 at 3:53 e m

    Karusellkö känns som ett riktigt skräckscenrio. Ska man mista sin plats i kön eller ska man skita på sig i berg och dalbanan? Det är det stora frågorna i livet.

     
  3. Jenny E

    december 30, 2008 at 5:58 e m

    Jag blir oftast tvångskissnödig… Ofta. Inte kul det heller. Fast i och för sig så kissar jag hellre på mig än skiter på mig….
    Angående nästa inlägg som man inte får kommentera så vill jag med. Bara så du vet 😀

     

Kommentera

 
