RSS

Grymt förvirrad.

05 Jan

Ja det är jag det. Senaste månaden har det varit värre än någonsin. Har tappat bort en massa saker, bla mitt headset till mobilen. Utan headset, inget musik. Suck. Glömmer allt möjligt mer eller mindre viktigt. Lyckas inte ens handla allt som står på lappen. Men idag tod jag fan priset. Jag frågade E om jag hade skitit idag och han såg ut som han skulle få en hjärnblödning. ”Men mamma, jag ska väl inte behöva hålla reda på om du har bajsat eller inte?” Varför jag frågade honom är ett mysterium men jag gjorde det iaf. Jag borde skickas till nödslakt.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 5, 2009 i Uncategorized

 

Kommentera

 
