RSS

Skittrött. Skitless.

08 Jan

Är på jobbet idag efter över en veckas ledighet. Det tar emot vill jag lova. Det blir säkert bra bara jag kommer igång men just nu känns det mesta som att åtminstone bestiga Kebnekajse. Larvigt namn på ett berg förresten. Såg en sväng på grammisgalan igår. Det var trist som fan. Jag tittade enbart för att det är kul att se gamla ligg på tv. Vad mig anbelangar tycker jag gott att Håkan Hellström kan åka hem till Göteborg och sluta göra kassa skivor. Han kan ta den där fule Winnerbäck med sig och bara råka åka spårvagn rakt in i evigheten med honom.

Igår läste jag klart ”Mannen som dog som en lax” av Mikael Niemi. Jag har läst den förut och då tyckte jag att den var skitbra. Det tyckte jag inte nu. En massa lösa trådar och konstigheter som serveras lite för långt in i boken. Men visst, har man inte läst den så kan jag ändå rekommendera den. Niemi är ju både rolig och språkbegåvad.

 
1 kommentar

Publicerat av på januari 8, 2009 i Uncategorized

 

Ett svar till “Skittrött. Skitless.

  1. chathrine

    januari 8, 2009 at 4:28 e m

    Ja om Håkan kunde försvinna, så skulle ingen bli gladare än jag !

     

Kommentera

 
