RSS

Transtrams.

10 Jan

Pojkarna tittar på Transformers. Jag gäspar och associerar fritt;

  • Transformers
  • Transvestiter
  • Transfetter
  • Transportsträcka

Det enda av ovanstående som gör mig lite glad är transvestiter. När E och jag var i Stockholm sist var vi på en second hand vid Odenplan. Där inne var det en transa som shoppade loss. 187 cm lång med skäggstubb och en peruk som hade fått Tina Turner att gråta. Jag blev rätt glad av att se denne man/kvinna/whatever. E såg inte ens honom fast han stod mitt framför ögonen. Synd kan man tycka. Eller tur.

 
3 kommentarer

Publicerat av på januari 10, 2009 i Uncategorized

 

3 svar till “Transtrams.

  1. Mia

    januari 11, 2009 at 12:00 e m

    Vissa ord är bara FÖR tråkiga/fula. Som ”transportsträcka” tex. Eller ”fullt rattutslag”, ”humankapital” och ”uppkörd mage”.

     
  2. systersmisk

    januari 11, 2009 at 12:09 e m

    Livspussel är ett sånt där ord som ger mig eksem i själen. För att inte tala om när folk säger ”öppna upp”. Vadå öppna upp?

     
  3. chathrine

    januari 11, 2009 at 9:19 e m

    Transvestisk Transformer som äter transfett på en transportssträcka. Och sex laxar i en laxask…totalt förvirrad är jag över mig själv. ;P

     

Kommentera

 
