RSS

Jag berättar fan inte sanningen.

15 Jan

Min blogg heter SysterSmisk berättar sanningen. Om ni har missat det alltså. Problemet är bara att jag inte berättar sanningen. Inte hela iaf. Jag berättar sanningen om en hel massa saker, men det jag verkligen skulle vilja berätta sanningen om kan jag inte skriva här. Om min blogg var totalt anonym kanske, men då skulle ju ingen fatta att det var sanningen om ett och annat. Jag vill ju berätta sanningen. Jag vill ju berätta om hur saker och ting ligger till. Jag vill ju berätta  om hur människor beter sig mot varandra. Jag vill ju berätta om hur i helvete saker och ting kan bli så jävla sjuka.

Det får bli en annan gång. Ett annat liv. En annan blogg.

 
4 kommentarer

Publicerat av på januari 15, 2009 i Uncategorized

 

4 svar till “Jag berättar fan inte sanningen.

  1. Jenny E

    januari 15, 2009 at 10:33 e m

    Parallellblogga? Bjud bara in de som är totalt pålitliga, och som det inte angår. Om du känner några sådana 😀

     
  2. Klarabordellen

    januari 16, 2009 at 2:21 e m

    Jag skulle också vilja göra det om jag hade en blogg, men alltid är det någon man skulle göra arg/ledsen osv,. Hmm 😛

     
  3. systersmisk

    januari 16, 2009 at 3:18 e m

    Parallellblogga känns drygt. Har ju andra forum på nätet att hålla i gång oxå. Får betunga mina vänner istället.

     
  4. Jenny E

    januari 16, 2009 at 6:48 e m

    Det kan oxå gå för sig, Vin och skvaller på lördag? Eller grogg och hångel?

     

Kommentera

 
