RSS

Skitbandet Takida.

15 Jan

Idag har jag kommit på vad det är jag tycker så illa om med det usla bandet Takida. Deras musik är ju tråkig som fan och enformig. Alla låtar låter lika. Men det allra värsta är sångaren. Hans röst retar och stör mig så in i helvete. Fick denna snudd på religiösa insikt idag när jag befann mig i firmabilen på väg från Borlänge. Det är ngt med mannens röstläge som är outhärdligt. Plågsamt. Alltihop är ju kasst så det räcker, men sången är som tortyr, släktträff och analsex på en och samma gång.

 
5 kommentarer

Publicerat av på januari 15, 2009 i Uncategorized

 

5 svar till “Skitbandet Takida.

  1. Jenny A

    januari 15, 2009 at 11:49 f m

    Det är som att han skriker allt han pallar men är mixad så lågt att det inte märks ändå, eller så har han jävligt svag röst. Jag hatar Chris Martin också, han borde göra något åt sin förbannade förkylningsröst, men då måste de ju byta namn och det förlorar de säkert en massa stålars på.

     
  2. systersmisk

    januari 15, 2009 at 11:57 f m

    Det vore intressant att höra skiten live. Eller inte. För vem får frivilligt sina naglar utdragna och elstötar på pungen?

     
  3. chathrine

    januari 15, 2009 at 1:13 e m

    Jag har hört Takida live, lite iaf ville se vad alla pratar om – men inget som fastnade. men jag är hjärnvättade på RIX FM så jag har hört Curly Sue o den nya hundratals ggr och kan inte skilja på dem…

     
  4. systersmisk

    januari 17, 2009 at 12:15 e m

    Jag börjar undra om karln har nåt talfel eller så. Han kan ju för fan inte artikulera orden så man hör vad han sjunger. Inte för att jag tror att dom har nåt viktigt budskap att komma med men ändå. Såg en video med dom nyss som utspelar sig i nån inavlad by i Norrland. Det kanske är förklaringen till allt???

     

Kommentera

 
