RSS

Ovant.

17 Jan

Imorse när jag vaknade var jag ensam hemma och ledig. Det händer i princip aldrig numera sedan jag bytte jobb. Det känns mycket märkligt. En helg av sex inträffar detta fenomen då H jobbar och E är hos sin far. Förra gången jag var ensam led jag av allvarliga sömnproblem och det gjorde inte så mkt att jag var ensam, men den här helgen känns det inte lika bra. Tack och lov för att jag ska åka till Inka ikväll och tjoa, annars skulle jag nog bli deprimerad på riktigt innan helgen är över. Måste börja smida planer till nästa barn- och manslediga helg redan nu så jag inte blir sittandes hemma.

Jag har nu sett avsnitt 4 av Nord och Syd. Det håller faktiskt än. Lite långdraget kanske men ett bra tidsfördriv. Vissa saker var bättre förr, som Patrick Swayze exempelvis. Cher var oxå bättre förr. Riktigt bra.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 17, 2009 i Uncategorized

 

Kommentera

 
