RSS

Barda – Barnprogrammet från helvetet.

06 Feb

Det kan inte vara bara jag i hela Sverige som stör mig på barnprogrammet Barda. Lillgamla, fjantiga rollspelade ungar med pretentiösa namn. Pinsamma intervjuer, lågbudget orcher och en spelledare vid namn Karl som faktiskt borde klippt av sig håret för flera år sedan. Det är så jävla uselt och pinsamt att jag inte klarar av att vara en bra mamma och se skiten med min son. Jag blir så otroligt uppretad och ilsken. Ungarna får spela hober med fjantiga namn och varje avsnitt är det andra likt. Och inte nog med det…när det börjar bli spännande och dom ska ha ihjäl häxan så blir det tecknat. Dåligt tecknat. Patetiskt. Detta elände får Wild Kids att framstå som superunderhållande och Wild Kids är oxå en ren plåga. Om E ville vara med i något dylikt skulle jag ta honom med mig och lämna landet omgående.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på februari 6, 2009 i Uncategorized

 

Kommentera

 
