RSS

Jag är ju en Saabtjej!

19 Feb

I dagens nätupplaga av DN finns en bilspecial med fina Saabar. Fan vad jag älskar såna bilar. Ursaaben, trubbnosen, V4 kombin. Jag vill ha dom allihop. http://www.alltommotor.se/artiklar/nyheter/saab-genom-aren-1.8965 Drömmen är ett besök på Saabmuseet i Trollhättan men av någon underlig anledning är ingen i min omgivning ett dugg intresserad. Möjligen farsan. Jag har gått och grunnat på ett lämpligt tatueringsmotiv till min arm och just nu lutar det åt ett collage av saker som gör mig glad och varm i hjärtat. Trädgårdstomtar, gökur, cupcakes och en Saab. En vit trubbnos.

 
4 kommentarer

Publicerat av på februari 19, 2009 i Uncategorized

 

4 svar till “Jag är ju en Saabtjej!

  1. Jenny E

    februari 19, 2009 at 6:57 e m

    Ska du ha en vit trubbnos kan du få låna ett foto av mig? XD

     
  2. chathrine

    mars 1, 2009 at 5:03 e m

    Saknar dina recensioner på Melodifestivalen – misstänker att du itne ens sett skiten i år ?

     
  3. systersmisk

    mars 1, 2009 at 7:09 e m

    Jenny E: Jag vill inget hellre än att tatuera ditt vackra ansikte på min kropp!

    Chathrine; Jo jag har sett det faktiskt. Men jag orkar inte bry mig. Däremot planerar jag att stämma Bon Jovi, mer om detta i ett inlägg så fort jag orkar.

     
  4. chathrine

    mars 1, 2009 at 8:19 e m

    Ja det vill jag höra om. Stämd för snygg kropp..:D

     

Kommentera

 
