RSS

Porrpung.

05 Mar

Idag stötte jag på ordet porrpung för första gången på länge. Anledningen till att ordet dök upp tänker jag inte gå in på här och nu. Kanske senare. Ordet porrpung har jag fan inte hört sen 99 eller nåt liknande. Det är så jävla fult. Ordet alltså, inte pungen. Fast pungar är ju oxå oftast fula. Vad jag försöker komma fram till här är att porrpung inte låter porrigt för fem öre eller ens får mig att associera till sex. Används ens ordet längre? Ja det var ju nån som sa det idag. Vi röstar om skiten!

 
7 kommentarer

Publicerat av på mars 5, 2009 i Uncategorized

 

7 svar till “Porrpung.

  1. Svea

    mars 5, 2009 at 4:44 e m

    Möjligen på skämt….

     
  2. systersmisk

    mars 5, 2009 at 5:19 e m

    Knappt det.

     
  3. chathrine

    mars 5, 2009 at 7:09 e m

    Nej bara pung är ju ful. hårig elr ej. Isch. Låt oss skära bort sådana!

     
  4. Mia

    mars 6, 2009 at 11:55 f m

    Har du hört sången om Theobald Tor?

    ..för det var en stooor k*k, lång, kraftig och tung! Minst tre fyra fot, från dess topp till dess rot med en medelstor ryggsäck till pung, pung, pung, pungeli, pung, pung, pung…

     
  5. systersmisk

    mars 6, 2009 at 12:04 e m

    Mia; den måste jag genast kolla upp!

     
  6. halvar

    mars 8, 2009 at 6:46 f m

    Jag röstade på ”Bara när jag är full” därför att:
    1) Ingen hade gjort det
    2) Jag aldrig är det. Full, alltså. Numera, alltså.
    3) Jag vill veta hur du har gjort för att få dit den där röstningsmanicken i bloggen. Förklara för mig som om jag vore fem år, pedagogiskt, steg för steg.

     
    • systersmisk

      mars 9, 2009 at 9:31 f m

      Igår fick jag veta att allt är mitt fel. Igen. Personen som aktualiserade begreppet porrpung påstår att jag lärt vederbörande det ordet. Suck.

       

Kommentera

 
