RSS

Ett steg i rätt riktning.

11 Mar

Jag har insett att jag måste förändra mitt liv. Ta tag i saker och ting. Inte sitta ensam och grubbla. Träffa människor. Idag gjorde jag en av sakerna. Fikade med en människa som jag faktiskt inte känner sedan tidigare. Det gick bra, det var faktiskt trevligt. Vi ska nog fika igen. Jag är lite stolt över mig själv faktiskt. För att citera Kenta Gustafsson; Just idag är jag stark, just idag mår jag bra.

En liten spellista; http://open.spotify.com/user/gulltuppa/playlist/56SfmWWQAV6ac1pVjiOnJl

 
4 kommentarer

Publicerat av på mars 11, 2009 i Uncategorized

 

4 svar till “Ett steg i rätt riktning.

  1. chathrine

    mars 11, 2009 at 7:00 e m

    Så här lite ef så ringer det faktiskt en klocka, men ansiktet är suddigt – så ett foto behövs, en streckgubbe i paint duger fint med. 😉

     
  2. Klarabordellen

    mars 11, 2009 at 7:43 e m

    Jag känner igen det där, vissa dagar klarar man allt nästan. Och vissa dagar kommer man inte ur morgonrocken. Jag har så varannan dag ungefär.. :/

    Heja fikamys! 😉

     
  3. Bella Bruden

    mars 11, 2009 at 8:12 e m

    Fika med okända vilken kanonide. Varför inte göra ett tillägg Till citatet !? att just idag är jag vacker fantastisk och den absoluta bästa jag. Får en magkänsla att det är den krassa sanningen 😉

     
  4. Jenny A

    mars 11, 2009 at 8:43 e m

    Att vidga sina horisonter är väl aldrig fel. Jag köpte en grön toaborste i dag till exempel, när jag egentligen tänkt köpa en rosa. Den du!

     

Kommentera

 
