RSS

Bine är dagens hjälte.

16 Mar

Idag fick jag sms från Bine. Hon är fan genial. Här kommer en exakt redogörelse för vad hon skrev; Kom hit så ska jag klappa dej på huvudet och säga att du är fantastisk. Tills dess, låtsas att du är någon annan. Lyssna på musik du ogillar, ta reda på allt du kan om nåt du tycker är tråkigt och titta på filmer du tycker är skit och säg inga könsord på en vecka. Detta är det klokaste jag har hört på länge och svåraste. Speciellt det där med könsorden. Mitt nya favvokönsord är kuken och det säger jag så fort jag hinner. Hur ska jag kunna avstå från att vara ful i munnen? Det är en teknisk omöjlighet. Jag har redan börjat jobba på att låtsas att vara någon annan. E och jag lyssnade på EMD till maten och funderar starkt på att se Terminator ikväll.

 
1 kommentar

Publicerat av på mars 16, 2009 i Uncategorized

 

Ett svar till “Bine är dagens hjälte.

  1. Svea

    mars 16, 2009 at 6:41 e m

    Det är därför vi älskar Bine!

     

Kommentera

 
