RSS

Ibland har man det för bra och då biter det en i röven.

16 Mar

Hade en fantastiskt trevlig helg i Uppsala (eller Nuppsala som Inka sa). Den innehöll allt jag kunde tänkas behöva inklusive en vinst i Guitar Hero. Jag har skrattat och gråtit, ätit och ölat, rökt a lot of ciggisar och slagit knät i ett bord. Det var så jäkla skönt att vara bortkopplad från verkligheten ett tag. Till och med bilresan hem var bra, solen sken och jag spelade bra musik och sjöng för mig själv. När jag sen skulle sova gick det inte trots att jag knappt sovit på hela helgen. Idag känns det som ett enda vakuum (fan vilket underligt ord och underlig stavning).  Jag sitter på jobbet igen, tankarna spelar pingis i mitt huvud och jag vet varken ut eller in.  Vem är jag? Vad vill jag? Jag mår absolut inte dåligt men jag känner mig förvirrad. Det är tvära kast mellan skratt och gråt, hopp och förtvivlan, glädje och sorg. Slutsats? Ja det vet jag inte heller. Men ibland känns det som om jag inte får ha det bra för då får man igen. Fast ofta är det värt det. Man är ju en självplågare.

Det finns faktiskt människor som gör mig glad. Det är härligt. Jag är oändligt tacksam över mina vänner, både gamla som nya.

 
1 kommentar

Publicerat av på mars 16, 2009 i Uncategorized

 

Ett svar till “Ibland har man det för bra och då biter det en i röven.

  1. Jenny A

    mars 16, 2009 at 10:42 f m

    Och jag är stolt över Dig!

     

Kommentera

 
