RSS

Håller jag på att försvinna?

17 Mar

Jag tappar fortfarande vikt. Märkligt eftersom jag tycker att jag äter skapligt igen. Kanske mindre portioner men ändå. Har precis passerat 60 strecket. Sist jag vägde mindre än 60 var när E var bebis och jag var som värst deprimerad. Innan Zoloft förvandlade mig till ett fläskmonster. Det känns ju bra att jag har gått ner men nu räcker det faktiskt. Jag gör mig bäst med ett par extrakilon. Då slipper man åtminstone ha strumpor i sin bh.

Simhallen idag. Med sällskap. Kan bli trevligt.

 
7 kommentarer

Publicerat av på mars 17, 2009 i Uncategorized

 

7 svar till “Håller jag på att försvinna?

  1. chathrine

    mars 17, 2009 at 5:26 e m

    Oj! Då kan det inte vara mkt kvar. Drick mer vin och käka choklad!

     
  2. Svea

    mars 17, 2009 at 7:33 e m

    Hmmmm… Ska vi ta och ge dig fem av mina kg, så väger vi typ lika? XD

     
  3. systersmisk

    mars 17, 2009 at 7:55 e m

    Era as. Ni vill alltså att jag ska tjocka till mig? Så ni får alla härliga män för er själva. Mina aktier på köttmarknaden ökar ju för varje kilo som minskar.

     
  4. Jenny

    mars 17, 2009 at 7:59 e m

    Ju mer kött man har att kränga på köttmarknaden, desto fler potentiella köpare har man att bjuda ut sig till.

     
  5. Svea

    mars 17, 2009 at 8:02 e m

    Bra sagt, Jenny!

     
  6. systersmisk

    mars 17, 2009 at 8:05 e m

    Jenny; och det är därför du är vegetarian?

     
  7. Jenny A

    mars 18, 2009 at 8:45 f m

    Men vad fan! Hur menar du nu, människa? Jag är vegetarian för då kan man svulla hur mycket man vill utan att bli fetfetfet. Jag har mina aktier på en annan marknad. 😉

     

Kommentera

 
