RSS

Plågsamt. Pinsamt.

18 Mar

Jag vill gärna glädja mina medmänniskor. Idag har jag en sån där grej att berätta som skulle få er att skratta, men jag kan fan inte berätta. Det känns lite för utlämnande. Det handlar ju ändå om mig. Jag kanske klarar av att berätta det ansikte mot ansikte men så här? Nej det går bara inte.

Simhallen med sällskap igår, det var trevligt. Blev dessutom bjuden på kaffe. Just nu har jag badjävulen i mig, jag vill bada hur mycket som helst. Kanske på fredag igen med Sara och barnen.

 
3 kommentarer

Publicerat av på mars 18, 2009 i Uncategorized

 

3 svar till “Plågsamt. Pinsamt.

  1. Svea

    mars 18, 2009 at 9:42 e m

    Give it to me baby, aha aha XD

     
  2. systersmisk

    mars 18, 2009 at 9:48 e m

    Jag kanske törs berätta när jag är full;)

     
  3. Liv

    mars 19, 2009 at 1:26 e m

    Jag tänkte bara säga ”heja jessica”. Du är skitbra och våren är på väg. Det måste ju betyda någonting.

    Ät mat också! det är bra.

     

Kommentera

 
