RSS

Barnfamiljer! Gå och dö!

20 Mar

Idag var Sara och jag till leklandet med våra barn. Det hela blev en uppvisning i det icke jämlika Sverige. Det var i princip bara mammor där och så jävla små var inte ungarna att dom var beroende av amning. De få pappor som var där satt och degade eller pratade med varandra. Mammorna sprang efter ungarna. Jag blir lika förbannat varenda gång jag ställs inför detta fenomen. Att yngla av sig är en kvinnofälla utan dess like. Själva vistelsen var som ett slag i ansiktet. Det blev så tydligt att jag är ensam. Att jag alltid varit det.

 
1 kommentar

Publicerat av på mars 20, 2009 i Uncategorized

 

Ett svar till “Barnfamiljer! Gå och dö!

  1. babyroyale

    mars 20, 2009 at 10:13 e m

    Precis. Det finns liksom inga garantier att bara för att man är två ska man slippa göra allting själv. Bra sås reder sig själv, som man säger.

     

Kommentera

 
