RSS

Ointressanta egobloggen.

20 Mar

Min blogg har förvandlats till en tråkig och ointressant egoblogg. Måste skärpa mig faktiskt. Jag vill ju skriva om allmänna dumheter istället. Typ som varför alla sjukgymnaster ser så jävla torra ut och att jag gillar trädgårdstomtar. Jag vill ju ondgöra mig om hur dåliga Takida och sånt.

Apropå ingenting så charmade jag med en okänd hyfsat snygg man vid grönsakerna på Konsum idag. Det piggade upp. Skit i att han kanske är en hustrumisshandlare, sodomit eller seriemördare.

Fick nyss ett telefonsamtal från en mycket berusad man i Uppsala, ett sammelsurium av mummel, svammel och obegripligheter. Lyckades snappa upp något om att äta våfflor med släkten. Sen om det var jag eller någon annan som skulle göra det är obesvarat. Kommer att ligga sömnlös inatt angående våffelfrågan.

 
5 kommentarer

Publicerat av på mars 20, 2009 i Uncategorized

 

5 svar till “Ointressanta egobloggen.

  1. chathrine

    mars 21, 2009 at 12:25 f m

    Det kommer sluta med att du gräddar våfflor den 25e. Som den husmodern du innerst inne är. Jag överlåter sånt till min egna hustomte – David.

     
  2. systersmisk

    mars 21, 2009 at 9:32 f m

    Jag är barnfri i veckan så jag avstår alla husliga aktiviteter. Tänker kanske spola i toaletten

     
  3. Svea

    mars 21, 2009 at 3:32 e m

    Ge mig muffins?

     
  4. systersmisk

    mars 21, 2009 at 9:40 e m

    Bara att masa sig hit Darling!

     
  5. snovit

    mars 21, 2009 at 9:42 e m

     

Kommentera

 
