RSS

Nya fakta om könshår.

02 Apr

Läste idag på en blogg (http://pubes.blogg.se/index.html) att eskimåer saknar könshår. Shit pommes. Det är alltså där man ska ragga. Skitsamma att 97% av den manliga befolkningen är alkoholiserade hustrumisshandlare, skitsamma att det inte finns något annat ställe i världen där det finns lika mycket hepatit, skitsamma att det är förbannat kallt och man riskerar att bli uppäten av inbjörnar. En könshårsfri zon är värt allt detta.

Måste sammanfatta resultatet av omröstningen nedan. Ingen har hittils valt alternativet knulla. Mycket intressant. Det är dött lopp mellan Murmansk och ignorera och ett par stycken tycker att det är helt ok att slå ihjäl exen. Jag är mycket nyfiken på varför ingen vill ligga med sina ex? Har ingen fått bra sex i någon tidigare relation? Detta alternativ är helt orealistiskt då flera av mina väninnor har uttryckt sig positivt om tidigare pojkvänners konster i sängen. Någon enstaka har till och med sagt att ”Tänk om man fick åka på X flottstång igen”.

 
6 kommentarer

Publicerat av på april 2, 2009 i Uncategorized

 

6 svar till “Nya fakta om könshår.

  1. Pubes

    april 2, 2009 at 9:42 f m

    sv: more porr for the people!

     
  2. snovit

    april 2, 2009 at 10:23 f m

    Om de är döda så är det väl detsamma som att ignorera dem ? Man slipper träffa dem på stan. De ex jag velat sätta på igen – har jag också gjort ! 😛

     
  3. Jenny

    april 2, 2009 at 12:10 e m

    Men det var för generellt. Jag kan tänka mig att sätta på de flesta av mina ex faktiskt. Utom ett par stycken, eller just en då. Och då kändes det enklare och mer okomplicerat att ignorera bara.

     
  4. mvh den allsmäcktige

    april 4, 2009 at 9:33 f m

    varför äta gammalt när det finns nytt. eller var man så dålig ligg så att man vill tillbaka och bevisa att man blivit ett bättre ligg värden är större än vad tror

     
  5. systersmisk

    april 4, 2009 at 12:50 e m

    John: jag har inte tänkt på den där varianten med att man själv kunde vara ett dåligt ligg av förklarliga skäl. Men det var en intressant vinkling av problemet.

     
  6. Liv

    april 8, 2009 at 10:08 f m

    hahahahahahahah flottstång, jag tror jag DÖÖÖÖÖÖR!!1 Ibland är du och dina vänner roligaste i världen.

    Jag röstade på murmansk. Jag har nog inte haft så jävla bra sex med mina ex. Och för de som har så överväger väl det negativa?

    Något som inte är att föredra är att träffa sin gamla flamma i helt fel situation (överraskningsmoment dessutom) och tvingas sitta på ett möte med under 10 pers och låtsas som att man inte känner varandra. Det här är inte min vecka, känner jag.

     

Kommentera

 
