RSS

Än finns det hopp del 97.

09 Apr

Igår rånades banken i skitstan. Det var ju trist för dom som jobbar där men vi lystna kvinnor och homosexuella män fick definitivt njuta rejält av snygga män i uniform. Jäklar vilka snygga poliser. Hade tyvärr inte tid att hänga på stan så mycket som jag ville då jag jobbade och hade en massa saker att göra då jag slutade. Shit pommes. Helt plötsligt känns polisskolan som ett alternativ;) Blev dock besviken då det senare kom fram att det var Svartenbrant som varit framme, nog för att jag visste att det var nåt fel på karln men hur dum får man bli? Råna en bank där det knappt finns några pengar i en stad där man garanterat bli igenkänd. Nej du Lars-Inge, dags att skriva in sig i omsorgen kanske?

Idag åker jag till Uppsala för öl, guitar hero och trevligt sällskap. Behöver piggas upp lite, sista veckan har varit jobbig och förvirrande. Har förvisso haft det oförskämt bra oxå men det är snurrigt. Jag kan inte lita på något jag känner eller tror att jag känner. Inget stämmer just nu. Har tio dagars ledigt framför mig och det känns både bra och dåligt. Har en massa kul planerat men hur roligt blir det om man mår piss?

 
4 kommentarer

Publicerat av på april 9, 2009 i Uncategorized

 

4 svar till “Än finns det hopp del 97.

  1. chathrine

    april 9, 2009 at 2:00 e m

    Ja, Daniel Polis är bra fin o glo på! 🙂 Ses i övermorn. Dra fram skohyllan!

     
  2. Liv

    april 9, 2009 at 4:07 e m

    hahaha du är så rolig, poliser är väl det sista man kan spana in?!

    hoppas uppsala blir bra!

     
  3. Klarabordellen

    april 10, 2009 at 8:18 f m

    Åh, min vän Svarten ju! Ska ta han under mina vingar sedan. Jag har ju en förkärlek för trassliga karlar.. Havent we all?

    Sköt om dig i påsk syster Risbas! Kram från Klarabordellan

     
  4. systersmisk

    april 10, 2009 at 12:10 e m

    C; Ja jäklar! Det ska jag göra.

    L; Jaså du gillar inte män i uniform?

    E; Risbas! Den var bra, kanske ska byta!

     

Kommentera

 
