RSS

Det finns hopp idag oxå.

10 Apr

Sitter hos Ö och väntar medans han hämtar sin tonårsslyngel. Sen ska vi äta och efter det drar jag hem. Solen skiner, det är varmt och jag har suttit på balkongen barfota med kaffe och cigg. Just då känns livet rätt fint. Livet känns överlag fint när jag är här. Jag försöker vara tacksam över det. Tacksam över att jag för en stund får lite lugn och ro i kroppen så jag kanske orkar ett tag till. Ö är en sjutusan till terapeut när han känner för det. Fattas bara när man har känt varann så länge som vi har.

 
4 kommentarer

Publicerat av på april 10, 2009 i Uncategorized

 

4 svar till “Det finns hopp idag oxå.

  1. Jenny

    april 10, 2009 at 5:39 e m

    Jag tycker att såna där karlar ska växa på träd. När jag sitter i riksdagen tänker jag motionera om att såna träd ska planteras i varje kommun.

     
  2. systersmisk

    april 10, 2009 at 5:51 e m

    Även solen har sina fläckar. Det får man inte glömma.

     
  3. Mr Perfect - not?

    april 11, 2009 at 12:56 e m

    Fläckar? – utveckla….

     
  4. systersmisk

    april 12, 2009 at 3:35 e m

    Mr Perfect: Du vet att jag tycker att du är fantastisk.

     

Kommentera

 
