RSS

Jan Johansen, lika osmaklig som Johnny Logan.

11 Apr

Såg fanskapet igår i ca tio sekunder på tv. Jag surnade till direkt. Varför får han vara med kan man undra. Han kan inte sjunga speciellt bra, han är ful och dessutom patetisk. Hur många gånger har man inte sett den mannen i självömkande reportage i kvällspressen? Det är så jävla synd om Jan Johansen. Urk. Fortsättningen på tv-tittandet blev heller inte mkt bättre. Det var ett program på Axess om arkitektur och Östeuropa vilket var rätt intressant tills helt plötsligt Bratislava skulle avhandlas. Borde ha bytt kanal men jag fortsatte titta med den påföljd att jag blev akut deppig och ledsen. Jag var lycklig när jag var där. Det känns inte så jävla kul idag. Hade jag inte haft sällskap i soffan så hade jag fått ett psykbryt och blivit helt förstörd. Jag ska sluta titta på tv.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på april 11, 2009 i Uncategorized

 

Kommentera

 
