RSS

Det kanske kan bli en bra helg.

24 Apr

Sitter på min altan och bloggar lite. Jag är barfota och solen skiner. Har bra planer för helgen inklusive alkolhol och utgång i skitstan. Ska hänga med John ikväll, köpa bord till altanen imorgon och sen kommer Therese och dricker sprit. Allt känns positivt och ljusår från början av veckan. Har ordnat födelsedagspresenter till E, det känns oxå bra. Ett stressmoment mindre. Nu är det bara ett par jeans som saknas. Har fan inga byxor som passar längre, allt är för stort. Ett positivt problem förvisso, men jag blir stressad ändå.

Caroline gjorde sista dagen på jobbet idag. Tråkigt. Kommer att sakna henne men vi kommer nog att ses ändå. Jag har faktiskt utvidgat min bekantskapskrets på sista tiden vilket är positivt. Jag kan inte isolera mig längre.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på april 24, 2009 i Uncategorized

 

Kommentera

 
