RSS

Vaginadagen.

26 Apr

Det är tydligen Vaginadagen idag. Det har jag totalt missat. Dålig marknadsföring måste jag säga. Vaginan är värd att firas varje dag tycker jag. Hur skulle världen se ut utan vaginor? Så här i efterhand kan jag ju tycka att det har varit firande av vaginan på Röda Fanan i helgen, men man kanske skulle ha gått in för det lite mer? Gjort vaginor av marsipan eller åtminstone gått utan trosor på stan. Skärpning nu! Nya tag nästa år.

En liten reflektion på det hela: Finns det även Anusdagen eller Analdagen? Och kan någon förklara för både mig och Jenny var trean sitter?

 
6 kommentarer

Publicerat av på april 26, 2009 i Uncategorized

 

6 svar till “Vaginadagen.

  1. Jenny A

    april 26, 2009 at 7:14 e m

    Skriver in det i kalendern på en gång och lovar att vara snällare mot den nästa år.

     
  2. David

    april 26, 2009 at 10:45 e m

    Trean? Jag kan tänka mig åtminstone två alternativ. Fast förmodligen är det det tredje, eftersom det heter så.

     
  3. Liv

    april 27, 2009 at 1:56 e m

    Jag har firat vaginadagen som tusan ska jag säga! Nästan lika bra som julafton. Vilket jag förvisso avskyr… stryk det sista!

     
  4. Grand

    april 29, 2009 at 9:27 f m

    Ettan = fittan, Tvåan = analt, Trean = munnen?

     
  5. systersmisk

    april 29, 2009 at 12:10 e m

    Grand: Är det inte lite för enkelt?

     
  6. Grand

    maj 8, 2009 at 8:32 f m

    Ibland är det inte mer komplicerat än så…

     

Kommentera

 
