RSS

Utstirrad på Willys.

30 Apr

Igår när jag och E var på Willys för att proviantera blev jag totalt utstirrad av en blond tjej i 20-årsåldern. Kan det hänga ihop med helgens eskapader? Inte helt omöjligt. Eller oxå tyckte hon att jag var osedvanligt irriterande och ful. Tål att tänkas på.

I dagens DD fanns det bildbevis på män som jag och mina vänner legat med. Flera stycken. Kanske ska scanna in kartan vi ritade i höstas och lägga ut på facebook och tagga alla. Det känns som att det skulle uppskattas. Eller inte. Jag är full av goda idéer emellanåt.

Ikväll blir det mat och brasa. Jag gillar mat och brasa känns oxå ok, men sen var det den lilla detaljen med mingel. Usch.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på april 30, 2009 i Mat, Sex, Trams

 

Kommentera

 
