RSS

Vad gör man inte för en vän?

06 Maj

En vän till mig, vi kan kalla honom X, är intresserad av en tjej som hånglade upp honom i helgen. Han har inte hennes mail, inte hennes mobilnummer och törs inte ringa hem till henne då han inte visste om hon bodde med någon. Det fanns tre stycken mobilnummer på hitta. Hur gör man då? Jo han ber mig ringa numren och låtsas att jag ringer fel för att ta reda på vilket nummer som var hennes och vilka som var hennes barns. Jag gjorde det. Mycket fjortisaktigt. Men jag är en sann vän.

Det är mkt som är fjortisaktigt just nu. Men visst, det är helt ok.

 
1 kommentar

Publicerat av på maj 6, 2009 i Uncategorized

 

Ett svar till “Vad gör man inte för en vän?

  1. gud den allsmäktige

    maj 6, 2009 at 7:16 e m

    du är en sann vän men fjortis aktit vet jag inte det handlar om piret tror jag se jag är 17 år och är nervös när jag trefar dig utan skydsglas och piska
    ta vara på dig ses efter jag har om vänt finland till att dyrka mig gå försiktit med nya skorna
    mhv gud den allsmäktige

     

Kommentera

 
