RSS

Limited edition skithuspapper.

10 Maj

Idag gjorde jag ett besök på Hemköp i Hedemora. Lyckades missa toapappersavdelningen upprepade gången men när jag äntligen lokaliserade den så fick jag en smärre chock. Lambi har lanserat Limited edition toapapper. En blingig förpackning med Limited edition i stora bokstäver. Hallå? Jag blev fan upprörd. Detta kan vara ett av de mest korkade och onödiga påhitten ever. Och inte nog med det, på toapappret var det ett mönster med blommor och fåglar. Det hade väl varit ok om inte fågeln var avbildad underifrån. Ska jag torka mig i röven med en fågelröv? Uppenbarligen. Sjukt. Funderar på att ringa upp Lambi imorgon om jag har tråkigt på jobbet och ta ett snack.

Förövrigt har helgen varit asbra. Det hade jag aldrig kunnat ana när jag åt min havregrynsgröt i fredags efter jobbet. Har druckit sprit, sett på Clockwork Orange och haft det riktigt mysigt. Det kan jag leva på länge. Kom på att jag redan har skrivit det här men jag orkar inte ändra. Ha!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på maj 10, 2009 i Uncategorized

 

Kommentera

 
