RSS

Syster Smisk recenserar ESC kval 2.

14 Maj
  • Kroatien: Cukrov?? Det vill jag oxå heta. Typ som greve Bogrov. Sömnpiller.
  • Irland: Det svänger! Medioker sång tyvärr. Drar ner betyget. Plus för snygga kläder.
  • Lettland: Total katastrof. Tyckte att karln sjöng Stalin men jag måste ha hört fel. Dårar.
  • Serbien: Men herregud. Gå och dö! Intressant urinfärgad blondering a la Öst.
  • Polen: Totalt ointressant och fult. Sånglektioner kanske? Charmkurs? Sjyssta lökar.
  • Norge: Jag är fan kär i brunögat. Bra låt, originell och det svänger. Borde bli en medaljplats.
  • Cypern: Plågsamt till sista tonen. Tortyr.
  • Slovakien: Första minuten var ok sen blev det som de övriga östlåtarna i afton. Öken.
  • Danmark: Inte helt kass. Ska nog höras flera gånger. Plus för snygga killen med hatten.
  • Slovenien: En smärre katastrof. Börjar bli röksugen faktiskt.
  • Ungern: Är han bög? Värdelöst och tråkigt. Enda behållningen är damernas kläder.
  • Azerbadjan: Låten är svängig men sången är medioker…läs karln använder nog autotune när han spelar in sina skivor.
  • Grekland: Sakis är het som vanligt. Tyvärr är låten inte mycket att hänga i granen. Han kan bättre. Men visst, jag ser den gärna igen på lördag.
  • Litauen: Sömnpiller igen. Var hittar dom alla idioter? Jag vet.
  • Moldavien: Hora Din Moldova. Haha. Riktigt bra. Fast jag gillar ju sånt här.
  • Albanien: Den har sin charm men det räcker inte till ändå. Plus för dvärgarna på scen.
  • Ukraina: Svetlana som tror att hon är Pink men hon är bara en otäck skata.
  • Estland: Bra!!! Jag gillar den. Nytt och eget.
  • Nederländerna: Öken. Gå och dö.
 
1 kommentar

Publicerat av på maj 14, 2009 i Uncategorized

 

Ett svar till “Syster Smisk recenserar ESC kval 2.

Kommentera

 
