RSS

Måste man bestämma sig nu?

15 Maj

De senaste dagarna har jag fattat några beslut rörande mitt liv för att försöka få lite jävla ordning på saker och ting. Sen blev allting förvirrat igen. Suck. Jag mår bra men är förbannat förvirrad och väldigt trött. Har sovit för lite den här veckan av flera orsaker. Jävla ESC;) Jag hade ju ändå koll på läget i säkert tre dagar och det var ju rätt mycket för att vara jag.

Ser på ett deprimerande tv-program om fattiga familjer i Manila som bor på en kyrkogård. Sover i kryptor, uppfostrar sina undernärda barn bland gravarna och gömmer sig för polisen. Det var eländigt nog men sen handlade det om familjer som bor på ett rökigt sopberg. Så jävla sorgligt och eländigt. Och här sitter jag och surar över att jag har taskigt med pengar den här månaden. Vilken härlig fredagkväll.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på maj 15, 2009 i Uncategorized

 

Kommentera

 
