RSS

Jävla X. Alltså inte ex.

01 Jun

Häromdagen slog det mig att människor i min omgivning ofta förvandlas till Jävla X. Alla gör det inte, men i de fall där min irritation väcks om så bara lite lite så benämns personen Jävla X. Alltså inte X utan Bengt, Åke eller Agda. Får faktiskt ta och skärpa mig. Skulle kunna göra en lista på såna som är Jävla…men jag kan ju inte hänga ut folk på det viset. Plus att en och annan skulle få sig en smärre chock när de insåg att de är Jävla…istället för ngt annat. Jag ska börja vara lite snällare tänkte jag. Försöka iaf.

Ambulansen kom i full sula ut på området nyss. Jag får ont i magen och blir nervös av sånt. Speciellt här ute där det finns så många goa människor man verkligen gillar.

 
3 kommentarer

Publicerat av på juni 1, 2009 i Uncategorized

 

3 svar till “Jävla X. Alltså inte ex.

  1. Svea

    juni 1, 2009 at 3:29 e m

    Jag är jävla! 😀

     
  2. Svea

    juni 1, 2009 at 3:30 e m

    Jag är jävlar i mig inte riktigt klok 😉

     
  3. gud den allsmäktige

    juni 2, 2009 at 9:25 f m

    ja är det inte konstit man blir lite chokad
    ha det bra mvh gud den allsmäktige

     

Kommentera

 
