RSS

Sjuk inhandling.

02 Jun

Igår var jag en sväng till Borlänge för att köpa lite grejs och gotta mig när R skulle pierca sig. Haha, han var lite nervös. Sen handlade jag lite saker, en bikiniöverdel och blommor till altanen. Var in på ÖB och köpte…hör och häpna: Päronkonjaksessens, en plasttiara med örhängen till Sheena och tre! tidspön. Kände mig rätt störd när jag skulle betala. Vet ju själv att jag brukar fantisera om vad folk ska ha det dom köper till. Haha. Sen drog jag till Mia för att hänga med mina girlies och diskutera viktiga saker såsom när vi ska dricka sprit i sommar, var vi ska dricka sprit i sommar och med vem vi ska dricka sprit med i sommar. Det delades även ut pikar åt olika håll av olika anledningar. Sen åkte jag hem och skedade lite. En riktigt bra eftermiddag och kväll alltså.

 
1 kommentar

Publicerat av på juni 2, 2009 i Uncategorized

 

Ett svar till “Sjuk inhandling.

  1. gud den allsmäktige

    juni 2, 2009 at 9:28 f m

    vad räd om tidspöna använd dom på rätt sätt så blir det bra njut av livet mvh gud den allsmäktige
    ps pircing smärta är skön

     

Kommentera

 
