RSS

Jag är sjuk.

03 Jun

Idag är jag fysiskt sjuk. Jag har feber, ont i huvudet och ont i halsen. Orkar ingenting. Eländet började igår efter en mkt trevlig kväll med god mat och annat man blir glad av. Jävla skit. Jag måste bli frisk till fredag så jag kan följa med på 51:an festen. Nu halvligger jag i soffan och är uttråkad som fan, orkar inte ens se på film. Hoppas på att ngn underhållande människa loggar in på msn och roar mig ett tag.

Fick mail från H idag dessutom. Som om det inte räckte med att jag var sjuk. Jävla skit. Skönt att jag inte var ensam imorse för då hade jag fått ett frispel. Jag vill inte ha ngn kontakt med honom. Han kan hämta sin jävla cykel och sen dö.

 
8 kommentarer

Publicerat av på juni 3, 2009 i Uncategorized

 

8 svar till “Jag är sjuk.

  1. snovit

    juni 3, 2009 at 4:22 e m

    Den kan du väl ställa ut, så kan han hämta den medans du är på jobbet. (om den står i förråd elr så)
    Krya på dig! Tänk som jag; Bättre att vara sjuk nu än i sommar.

     
  2. systersmisk

    juni 3, 2009 at 5:05 e m

    Jag tänker ställa ut den och sen lämna hemmet.

     
  3. Mia

    juni 3, 2009 at 5:29 e m

    Krya på dig!

     
  4. Svea

    juni 3, 2009 at 5:30 e m

    Bra skit!

     
  5. pubes

    juni 3, 2009 at 9:39 e m

    sv: haha, va bra att jag kunde göra dig lite glad där mitt i sjukan! krya på dig! kramar!

     
  6. Liv

    juni 4, 2009 at 9:38 f m

    Åh jag känner med dig. Är också sjuk och drar till krakow om mindre än två dygn. Jag är en smula missnöjd.

    Bra att bli av med cykeln iaf, så är det gjort.

    krya på dig! hoppas helgen blir fin.

     
  7. gud den allsmäktige

    juni 4, 2009 at 9:49 f m

    neej vad är det för vibbar har du helt dekat av nu blir man orolig på allvar
    fram med ridpiskan och vissa vad cyckn ska stå krya på dig mvh gud den allsmäktige

     
  8. systersmisk

    juni 4, 2009 at 10:47 f m

    Hej Gud! Om jag orkade lyfta ridspöt skulle jag inte tveka men nu ligger jag som en död sill i soffan. Men imorgon är en annan dag.

     

Kommentera

 
