RSS

Nere i skorna.

10 Jun

Jag är nere i en svacka nu, sista veckan har varit piss av och till. Förvisso har det varit riktigt bra mellan pisset men det glömmer man lätt bort i såna här lägen. Känner mig trött, slut, ledsen och förvirrad. Mycket spöken och mycket grubblerier. Försöker hålla mig sysselsatt vilket är bästa medicinen men ändå så knackar herr Ågren på dörren. Misstänker att det inte blir bättre för att jag vet att det är fem arbetspass kvar till semestern. Jag både vill och inte vill vara ledig. Jobbet ger ju ändå struktur och lite styrsel i min tillvaro. Har en massa kul saker planerat, tjejresa, roadtrip, hänga med E, Risholn och allehanda fester men ändå känns det hopplöst. Det är inte så konstigt att det kommer efterreaktioner på denna emellanåt vidriga vinter och vår men det är så svårt att acceptera de här dåliga dagarna när det är bra dessemellan. Jag mår hellre dåligt hela tiden än svänger på det här sättet.

 
1 kommentar

Publicerat av på juni 10, 2009 i Uncategorized

 

Ett svar till “Nere i skorna.

  1. Mia

    juni 10, 2009 at 7:11 e m

    Mjo, man hinner ju få upp hoppet emellanåt. Och det gör bakslagen desto tyngre. Ironiskt att det är just de dåliga stunderna som man minns bäst och som ger mest verkningar. De bra stundernas tillfälliga energibooster försvinner lika fort som de kom, ingenting lagras.. Hoppas att du snart är påväg uppåt igen!

     

Kommentera

 
