RSS

Det här måste du fan blogga om!

21 Jun

Inka gav mig ett uppdrag under midsommarhelgen. Jag skulle blogga om nånting hon hade kommit på. Det jävliga är att jag har inte en blekaste aning om vad. Har mina misstankar om att jag var rejält på lyset under bloggdiskussionen. Har haft en skitbra helg i Floda och sen på hemmaplan. Jag som hade oroat mig för just denna helg. Skönt.

Uppdatering: Mia påstod idag via msn att Inka och jag under fredagens fylleringande påstått oss ha en låttext som vi ville ha musik till och så skulle det skickas in till Melodifestivalen. Intressant.

 
3 kommentarer

Publicerat av på juni 21, 2009 i Uncategorized

 

3 svar till “Det här måste du fan blogga om!

  1. Hälsporren

    juni 22, 2009 at 2:21 e m

    Haha, detta känner jag igen. Dels att folk kommer med förslag om vad man ska blogga om, men framför allt att man glömmer det – alkohol eller ej.

     
  2. Inka

    juli 21, 2009 at 7:45 e m

    Det kan ligga något i det…Men jag kommer då inte ihåg nån text…

     
  3. systersmisk

    juli 22, 2009 at 8:38 f m

    Inka: du var ju ändå nykter jämfört med oss andra;) Vi får väl sätta igång med texten helt enkelt. Ska vi säga på lördag kväll?

     

Kommentera

 
