RSS

Ett äckligt ord.

15 Jul

Den senaste tiden har jag haft ett ord i huvudet som är mycket äckligt och tämligen diffust. Jag vet egentligen inte om det ens finns på riktigt. Ordet är bajsvatten. Har googlat på ordet och det jag får upp är mest relaterat till avlopp. Jag mår fan lite illa av att bara tänka på bajsvatten och ändå gör jag det flera gånger om dagen. Det hela gör att jag känner mig rätt sjuk i huvudet faktiskt. Självplågeri på något vis. För övrigt kan jag berätta att jag tycker mitt liv är rätt trist och tragiskt just  nu. Antar att verkligheten har kommit ikapp mig igen och det gör ont. Är tillbaka på jobbet efter semestern och det känns rätt skönt att ha lite rutiner igen efter tre och en halv veckas hur som helst. Har haft en bra semester på många sätt men har oxå haft mycket tid över till grubblerier vilket har lett till att jag känner mig riktigt jävla neråt emellanåt. Men det ska väl ordna upp sig hoppas jag. Det känns iaf lite bättre nu när jag har börjat jobba igen. Har rätt mkt att göra på jobbet och det är bra. Jag vill ha mkt att göra så dagarna går.

 
4 kommentarer

Publicerat av på juli 15, 2009 i Uncategorized

 

4 svar till “Ett äckligt ord.

  1. Jenny

    juli 15, 2009 at 9:29 f m

    Wäää, P-O brukar hetsa om äckliga ord ibland och bajsvatten är ett av dem, hudflagor och flarn är andra exempel.
    Men åter till bajsvatten, är det det som kommer ut när man har muterad turistdiarré och ingenting kvar i tarmen? Eller är det vattnet bajset ligger i?

     
  2. systersmisk

    juli 15, 2009 at 10:48 f m

    Ja det är ju det jag klurar över. Jag har oxå en fundering kring anala orgasmer men den behöver vi inte ta här;) Det låg jag fan sömnlös över häromnatten. Då blev R lite matt på mig.

     
  3. Mia

    juli 15, 2009 at 11:59 f m

    välkommen tillbaka till bloggen! har saknat dig 🙂

     
  4. systersmisk

    juli 15, 2009 at 6:31 e m

    Åh vad glad jag blir Mia! Få se om jag orkar fortsätta bara. Vi får se.

     

Kommentera

 
