RSS

Citat från helgen.

21 Jul

Har lite roliga citat jag vill dela med mig av. Tänker inte säga vem som har sagt vad då det känns lite halvtaskigt och jag behöver jobba på min karma.

  • Fan det luktar ju sprit när jag skiter.
  • Skaffa ett rum!
  • Person 1; Jag har oxå blåmärken. Person 2: Var då? Person 1: Jag vet inte.
  • Var är din granne?
  • En gång? Det är för fan fjärde gången jag lyfter ner henne från staketet.
  • Har jag gått och lagt mig så har jag gått och lagt mig!
  • I suck ‘em down lika cocacola.
  • Antasta inte Robin!
 
5 kommentarer

Publicerat av på juli 21, 2009 i Uncategorized

 

5 svar till “Citat från helgen.

  1. snovit

    juli 21, 2009 at 9:10 f m

    Det verkar absolut som att jag missat ngt, haha!

     
  2. systersmisk

    juli 21, 2009 at 10:24 f m

    Det kan du vara säker på! Bästa helgen på länge.

     
  3. Inka

    juli 21, 2009 at 7:41 e m

    Åh vad underbart. Jag garvar så jag döööör!

     
  4. Daniel

    juli 21, 2009 at 8:22 e m

    Skaffa ett rum!
    Kommer aldrig glömma de 🙂

     
  5. systersmisk

    juli 22, 2009 at 8:05 f m

    Yvonne har hjälpt till med ett citat här; Dansa hur mycke du vill, jag ska inte åka på din termos iaf!!

     

Kommentera

 
