RSS

Damerna åker på turné.

26 Aug

Jenny A a.k.a. BabyRoyale och jag ska turnera genom mellansverige under hösten. Vi sparkar igång med Västerås om ett par veckor, tar Örebro i oktober och klurar på resmålet i november. Gävle? Eskilstuna? Uppsala? Tips mottages tacksamt både på resmål och aktiviteter. I Västerås ska vi passa en katt, hänga på stan och träffa lite folk. I Örebro ska Jenny tatuera sig, vi ska shoppa och kanske träffa en bekant eller två. Novembertrippen är fortfarande planlös. Köpa julklappar till våra underbara ungar och spana på killar? Det kommer att bli sjukt kul iaf. Bortaplan är bäst. Både vad gäller skandaler och shopping. ‘Cause tramps like us, baby we were born to run;)

Har en härlig helg med mina girlfriends (bastards on parade) framför mig. Mat, singstar och dillsnaps. Dansa till Bob Dylan och snuskalfapeta lite. Bara jag blir piggare. För nu är jag galet trött.

 
11 kommentarer

Publicerat av på augusti 26, 2009 i Born to run, Härliga tider

 

11 svar till “Damerna åker på turné.

  1. Mia

    augusti 26, 2009 at 7:12 e m

    turné låter gött – då har ni nåt att se fram emot hela hösten 😀

     
  2. systersmisk

    augusti 26, 2009 at 7:23 e m

    Det är exakt våran smarta plan;) En livlina i höstmörkret.

     
  3. snovit

    augusti 26, 2009 at 8:03 e m

    Blev det ngn piercing idag ?

     
  4. snovit

    augusti 26, 2009 at 8:03 e m

    igår?

     
  5. Jenny A

    augusti 26, 2009 at 8:19 e m

    Jag ser verkligen fram emot detta. Varför har vi inte tänkt på det förut? Uppsala i november, men julklappar så snart? Finns väl ingen vits med att vara ute i god tid, haha.
    Göteborg i december?

     
  6. systersmisk

    augusti 27, 2009 at 7:47 f m

    Snövit: jag fegade ur. Jag skäms.

    Jenny: Vi skiter i julklapparna, vi dricker likör istället. Kan vi inte fira jul i Göteborg?

     
  7. snovit

    augusti 27, 2009 at 7:57 f m

    Auch. Ska jag följa med och hålla handen ?

     
  8. systersmisk

    augusti 27, 2009 at 8:23 f m

    Det hjälper nog inte. Det var för lång tid mellan bokning och piercing, jag hann bli för rädd. Måste göra det mer spontant.

     
  9. Jenny A

    augusti 27, 2009 at 8:36 f m

    Klart vi kan fira jul i Göteborg! Men måste man bestämma det nu? Min födelsedag är närmare och DET måste planeras först. 😀

     
  10. Mia

    augusti 27, 2009 at 8:53 f m

    vad skulle du pierca?

     
  11. systersmisk

    augusti 27, 2009 at 8:56 f m

    Bröstvårtan. Tänkte mig att lite fysisk smärta skulle göra mig gott. Men är man en fegis så är man.

     

Kommentera

 
