RSS

Ett piggt pig.

28 Aug

Idag är jag pigg igen, kände att det var mycket bättre redan igår och nu känns allt nästan som vanligt igen. Mycket skönt. Det enda jag surar över nu är att jag har sovit så dåligt och då biter jag ihop käkarna så hårt att jag har ont i flera dagar fast det är en bagatell i det här sammanhanget. Sitter på jobbet nu och väntar på att få flexa ut framåt eftermiddagen och åka till Assholn för helgmys med chixen. Vissa är lite sura för sms-skojet igår men jag får ta hämnden ikväll. Det hotades med basebollträ bland annat. Spännande. Jag är glad för all uppmärksamhet.

Vi har haft en sjukt söt elektriker på jobbet i ett par dagar som jag har spanat som fan på. Men idag lyser han med sin frånvaro tyvärr. Hade behövt lite ögonfröjd så här innan en helg med tjejerna. Har lekt detektiv och lyckats ta reda på namn, ålder och bostadsort och därmed konstaterat att man kanske stöter på honom igen någonstans. Ingen panik. Tur att Facebook finns;) och tur för honom att jag inte är nån stalker. Grannen höll på att få frispel på mig igår när vi drack upp rabarberlikören för att jag bara tjatade om hur söt elektrikern var.

Känner mig grymt peppad för Born to run turnén. Vill sätta igång genast. Helst igår. Måste bara köpa den snygga skinnjackan jag såg igår på Kupolen när Robin och jag shoppade loss, sen är jag klar att dra iväg på äventyr. Här kommer BabyRoyale och SysterSmisk!

 
6 kommentarer

Publicerat av på augusti 28, 2009 i Born to run, Härliga tider, Sex, Trams

 

6 svar till “Ett piggt pig.

  1. Mia

    augusti 28, 2009 at 11:19 f m

    Ja fy, det där med att bita ihop käkarna när man sover känns igen. Bettskena nästa? Det ihop med öronproppar och ögonbindel torde vara en riktigt sexy night outfit 😉

     
  2. systersmisk

    augusti 28, 2009 at 12:26 e m

    Tror du inte att en bettskena kan orsaka ännu sämre sömn? Har traumatiska minnen av tandställningar som låg på kudden när man vaknade.

     
  3. Jenny A

    augusti 28, 2009 at 2:12 e m

    Passa på att bleka tänderna samtidigt, då får man bettskena på köpet och blir hollywoodplastsnygg på kuppen.

     
  4. Hälsporren

    augusti 30, 2009 at 1:32 e m

    Ooo, jobbspan – det var längesedan. Nästan så att man saknar det.

     
  5. systersmisk

    augusti 30, 2009 at 1:49 e m

    Jobbspan kan vara nåt av det mest positiva för arbetsmiljön. Synd att sommaren är över och därmed slut på heta sommarvikarier.

     
  6. Bajsugglan

    augusti 30, 2009 at 4:08 e m

    Det är gött att leka lite stalker ibland! Och spana och smyga som en liten spion! Hoppas du får den tjusige elektrikern på kroken snart!

     

Kommentera

 
