RSS

Stopp nummer 1: Västerås

14 Sep

Jenny och jag gjorde Västerås i helgen. Vi hade god hjälp av katten Sigge, husägaren PO, bibliotekarien Maria och min härliga himmelsblå Saab av årgången 96. Vi har svullat, shoppat, druckit vin, skrattat, spelat skivor, fjärtat, glidit omkring och haft förbannat roligt. Jenny var i toppform på krogen och förolämpade folk till höger och vänster, det var ett rent under att hon inte åkte på stryk. Jag nöp ungtuppar i röven och gav dom hundögat. Behöver jag säga att ingen av oss fick hångla;) Andra höjdpunkter var den nedpissade kaxiga gubben som sniffade butangas, äppelkaka från Ikea i en stuga i skogen och mannen på grillens min när jag sa att jag inte hade ätit sen i torsdags. Nu väntar äventyr i Örebro med avresa 9/10. Håll i hatten!

 
6 kommentarer

Publicerat av på september 14, 2009 i Born to run, Härliga tider

 

6 svar till “Stopp nummer 1: Västerås

  1. Jenny

    september 14, 2009 at 9:34 e m

    Strategin till Örebro är alltså att hålla händerna och tungan i styr, träna upp rådjursögat och låta brunögat vila.

     
  2. systersmisk

    september 15, 2009 at 7:01 f m

    Exakt. Egentligen skulle vi ha träningsläger nästa helg, haha.

     
  3. Jenny

    september 15, 2009 at 8:31 f m

    Jag är svettig redan inför Örebro. Örnarna av Dödsmetall på Göta lejon på lördagen. Herregud. Jag borde börja öva.

     
  4. systersmisk

    september 15, 2009 at 8:40 f m

    Ska du lära dej flyga?

     
  5. Jenny

    september 15, 2009 at 10:18 f m

    Öva på att dricka alkohol. Eller öva på att låta bli. Att fastna i skärselden är inte längre ett alternativ.

     
  6. liv

    september 15, 2009 at 8:11 e m

    ååh alla dessa upptåg, jag blir riktigt avis. Jag har legat hemma sjuk den här veckan och jobbat hela helgen (trots att jag varit sjuk cirkus en vecka och är medveten om svininfluenserisken) och mitt liv känns som en enda lång tristess.

    För övrigt var ovanstående låt anledningen till att jag slutade ogilla bruce. det du!!

    hoppas allt är okej. kram kram.

     

Kommentera

 
